Sır


Sıralı, sırasız geçiyor gözlerimin önünden.
Ufacık halim, çay servisim, kısa saçlarım.
Biraz korku biraz cesaretle büyüyorum
Hep kanatlar altındayım, sır gibi saklanıyorum
Biri veya birileri takılıyor eteğime
On iki yaş düşüyorum..
Hiç bir hayal dokunmuyor saçlarıma.
Yakmıyorum umut ışıklarını
Ölesiye kör karanlık ve boğuşmalarım anlamlı, anlamsız.
Ergenlik veya değil, çıldırıyorum annemin yanında
Ellerim ufacık, acıyorum acımasızca..
Sorumluluk alma yaşımı unutmuşum! Yedi.
Bir şeylerin derdi var içimde, belki ötede
Çatlaklarım, kırıklarım ve tabii ki Osman Amca,
Anlıyor kırık ve çıkıktan, 15 gün vadeli sarmacasına..
Sonra okul bitiyor, biraz boyum biraz dilim uzuyor..
Ve bu serüven ona kapılarını açıyor..

Sır.
24 eylül 2017

Yardımcı Sevde

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)