Esma. .


Açtı telefonu ve yüksek sesle güldüm sesini duyunca..
Aynı şekilde güldü ve devam etti sohbetin ortasından…

“Sen ve ben mutlu olmalıyız.
Sen ve ben gülmeliyiz.
Çünkü insanlar hep gülüşümüzü hatırlıyor.
Kötü olsak dahi iyi olmalıyız – iyi görünmeliyiz.”

Nasıl yani dedim;

Devam etti..

Sen güldükçe etrafındakiler de gülecektir fark etmedin mi?
Evet dedim..
Aynı şey benim için de geçerli..
Ben güldükçe etrafımdakiler de gülüyor..

Dedim haklısın..

Mutsuz olmaya dahi hakkımız yok dedim
Güldü..

İşte böyle benim kızım dedi..
İşte böyle benim dostum dedi..
İşte böyle benim canım dedim..
İşte böyle kalbimin tacı dedim..

O kendini bilir. .

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

