Dönüş


yaz gifÇarşamba ikindiden itibaren başlayan yolculuğum, bugün eve dönmemle tamamlanmış olup kayda değer tatile damgasını bastı.

Tabi şu 21 aralık maya takvimi hurafesi vardı ya, çarşıyı dolaşırken elektrikler gitti. Çarşının elektriği tek bir kaynağa bağlı olduğundan her yer buna maruz kalınca boş durur muyum? Ve bu elektrik kesilmesi akşam geç saatlere dek sürekli devam etti. Perşembe günüydü😀 elektrikler gidince, “21 aralık yüzünden hep bunlar” , garson hesabı eksik getirdiğinde ” 21 aralığın etkileri bunlar”, otele dönüş yolunda “şirinceye son 5 saat”, “seferler dolmuştur lütfen bir sonraki maya takvimini bekleyin” gibi gibi espriler yapıldı😛

Çok güzel geçti, kuzenlerimin şamataları, sakarlıkları, iyi becerileri, yeğenimin tatlılığı çok gülmeme vesile oldu. Dibe dalmayı özlemişim azizim😦 Yeni yüzme şekilleri keşfetmiştim yine😀

Ve ve ve ikiz kuzenlerimin havuza ilk ittirmesiyle düşmeyip onları suya çaldığımı hatırlayınca daha da eğleniyorum. Ve çıkarken intikam olarak o kaygan zeminde nasıl savaştık ve sol yanım üzerine düşünce dirseğim incindi. HAHAHAHA AKLIMA GELDİ, Özel bi burun tıkacı kullandığımdan oradaki şehirdaş teyzemin biri uzaktan beni görmüş çok üzülmüş. Yanıma geldi sohbet falan derken “burnundaki ne” dedi. Dedim; “su kaçmaması için tıkaç”. “Allah senin hayrını versin ben de bu kızın burnundaki et benlerine bak vah yavrum tüh tüh tüh güzel de kız diye hayıflandım sürekli” HAHAHAHAH dedim teyze Allah hayrını versin.. Aynen o da öyle dedi😀 baya güldük..

Sonra bir sürü şey oldu sanırım, anımsayamıyorum pek ama bu tatil sürecini unutmayacağım😀 ahahah ahahahah.

 

Sadece SevCe

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

