ziyanıyla sevda – arta kalanı cennet Rosa


“Ben ölünce bu sevdayı yetim bırakma..”

Geri dön Rosa.. Bu vurgunluk senindir!

Ayrı bahar açmaz kaf dağlarında. Uçurumdur aşkın çıkmazı. Dilden düşmediğinin hatırına cehennem ehlinden etme beni..

Gel bu isyanı al benden.. Al canımdan canını.. Yakıyor Rosa..

Artıklı yaşatma beni, ulan iki gözümüze de çakma ayrılığı.. Ulan seni seviyorum deyip de gitme..

Gitme be Rosa..

Cehenneme atma!

Bastım izmaritleri kollarıma, yetmiyor işkence.. Yetmiyor işte be gözüm..

Sakındığım gözlerinden ki yağmurun sığınağıdır yakar beni nazarın.. Perçemin sıyrılır yanağından elma rengidir biraz ya solgundur yüzün.. Kahrolsun bu dünyanın böyleliği..

Mecburiyette bizden değil ya! Git Rosa.. Git.

Çok birşey olmaz…

Seviyorum de git..

VesseLam

/Sevde Yardımcı/ziyanıyla sevda – arta kalanı cennet Rosa

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

