Es-selamu aleykum


7/8 nisan üni sınavları günüydü. 

Dua eden herkesten RABBİM RAZI OLSUN. Çok önemli olduğu için, bunu size yansıtmak benim hoşuma gidiyor🙂 C.tesi öğleden sonra sınavım vardı. Güzelce canım abim beni sınav yerime kadar bıraktı. Taramadan geçtim ve sınıfı buldum ve yerime oturdum.. Buraya kadar normal değil mi :) 

Taaki “herkesin adına düzenlenmiş cevap kağıdı” masanın üzerine görevli tarafından konulana deeek.. AMAN ALLAHIM!!

Dedim ki; bu yanlış ben Sevde Y’yim.. Bu xx xx ??

Hemen diğer liste kaydıyla doğruluğuna baktı görevli ve dedi ki burada xx xx olması gerek. Sınav yerinize bakabilir miyim?

Kağıdı çıkardım ve dedim ki AMAN ALLAHIM ! Yarınki sınav yerime gelmişim :S
Mübarek görevli de demesin mi -uzak yerde- diye. Telaş sardı..

Bi elimde pardesü. Kalemlik, su şişesi koştur bahçeye annemin yanına😀
Anne telefonu ver abimi aramam lazım..

Annem şaşırdı… Dedim yanlış yere gelmişim.. Gitmemiz lazım.

Abim sınavda olduğundan telefona ulaşılamıyor tabi🙂

Annemin hemen yanında güneş gözlüklü, sakallı, sarışın -yanılmıyorsam sigara içiyordu- genç bi abim vardı. “Bir dk bakabilir miyim” dedi. Peki deyip kağıdı uzattım.. Baktı ve dedi ki; “3 blok ötede bu yer. Oraya yetişebilirsiniz.”

Güzelce tarifini de yaptı..

-ALLAH RAZI OLSUN. RABBİM DÜNYA AHİRET TÜM SIKINTILARINI GİDERSİN. RABBİMİN RIZASIYLA YAŞAYASIN. CEMALULLAHI GÖRESİN..-

Sınava kaldı 10 dk. 15 dk gecikeni sınava almıyorlar. Allahımmm…

Koş sevde!

Ben önde,

garibim annem arkada,

sınav binasını buldum ama ne bulmak😀

Görevli dedi hemen yanlış geldin değil mi hemen şurdan çık yardımcı olurlar..

Neyse çıktım, girdim sınava. O yoğunluğa rağmen, strese rağmen güzel geçti sınavım.

Düşünüyorum ya sınav yeri başka bi yerde olsaydı?

Bunu tek birşeye bağlıyorum.

1 -Allah çok büyük

2 -çok dua aldım

3 -ALLAH HAKKATEN ALLAH’ım yani :) 

Öncelikle Rabbimi seviyorum. Ve burdan hepiniz için hayır duaları ediyorum. Bunu sizinle paylaştım çünkü hala dua etmenizi istiyorum. Ölümlü dünya.. Ahiretimiz hayr ola inşaallah :))

Messelame..

Sevde YARDIMCI |2012 

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

