Himmetike Sultanimin..


Burcumdur kaybetmek; ellerimdir yokluk denizi..

Aklanan günün ardına sığınmaktır muradım, tövbesini bozana gel diyenin eşiğinde durmaktır.. Işık almak benim harcım olacaksa, azığım inancım olsun Sultanım.. 

Kederlen hatırıma, kibir taşlarını yık adıma, çalınmış gözlerime nazar buyur; ölümü teslim al, ikrahtan çıkar beni seyyahlar iklimin ebyad katmanlarına.. Kıtmirliğimize geçir tasmamızı, nefs dediğim iblisse şerrimden çarp beni aşkul azam muhakemelerinde..

Leyli firardalara kaçarsam hiramın taşlarında yosun tutayım, el verdiğin yerden himmeti esirgeme..  Kalp alemidir mutlak sınav hayırhah zamanlarımdır eyvAlllah. Çilehaneye düşkün gerekse; dergahın evim, elin servetim, benliğin huzurumdur.. Kabul buyur huzuru makamına bu zayi harabeyi..

Bir selam arz ederim, şöyle ardına dönüp baksan lâl kesilirim. Garibin isteği bu ya, o cennet bahçene bu dikeni de kabul buyur Sultanım.. 

Sevde YARDIMCI | Gavs-ı Sani ks hzlerine..

Himmet Efendim..

2012/02

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

