On dördü güzeldir.. Nur ol..


Beni kaybetmelere sakla, kırgın gülüşler şarabı olacak yarınların.. Doğmamış bebeklerin kalbine sık beni, cinayetim kabile kardeş..

Frenle beni, uçurumlara sat.. Cehennem olsun içim yanıyor..

Gözlerine alışmayı öğret ve bana sadece uyumayı.. Damarımdan aldır kendini.. Şakaklarıma namlu ol dayan!

Cehennem olsun içim sancıyor..

Vurgunlara ada beni, yanmışlığın adına bi sigara da sen bırak avuçlarıma..

İnsafına kurban etme, tek bakışla bitir beni..

Cennet olsun.. Gözlerin seyrimde zulüm..

 Nur ol..

Sevde YARDIMCI | Fakir sevdalı kız

23 : 31 – 14 şubat  2012 

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

