S/özledim


Seni nasıl özlemek gerekti bilmiyorum. Şark meclisine yüzlerce avuntu borçluyum. İlk baharı kime sorsam diyorum. Adın gelir… Uykuları hayra yoran mübarek rüyalarımın müjdecisi..!

Ruhuma katran çalınsa da, “fe sabrun cemiyl” aklımda. İkiyi bire gel sen tamamla. Can dediğim, özlemek nedir bir ben bilirim…

Seni sözlemek dileğim!

Özüm!

Can evim!

Sevdiğim..

Sevde YARDIMCI | gözleri sürmeli elleri kınalı kız

5 ocak 2012 

One thought on “S/özledim

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

