ALLAH BENİ AFFETMEZ DEME


2 thoughts on “ALLAH BENİ AFFETMEZ DEME

  1. derler ya şeytan bile beni affeder mi diye ümitlenecekmiş ALLAHIN affediciliği karşısında gerçekten doğru önemli olan hatalar yapılabilir insanız, hata olmasaydı tövbe olmazdı, ALLAH bizi günah işlemeyecek şekilde yaratırdı. Ama iyi niyet çok önemli, fesatlık çok kötü , ameller niyetlere göredir. Siz iyi niyetinizle biri sizi yanıltabilir ama karşınızdakinin niyetini nereden bileceksiniz, ALLAH niyetinize bakar İNŞALLAH afeder bence hiçbir zaman benim günahım çok ALLAH afetmez sanmayın, ALLAHTAN ümit kesilmez ümitsizlik haramdır. Ben bir şeylerden ümit kesmenin ALLAHIN yapabileceğinden istedikten sonra herşeyi şüpheniz yoksa herşey olabilir. Mucize gibi. ALLAH çok büyük o ol der her şey olur İNŞALLAH

  2. Çok doğru bence de kul hakkı, gıybet dışında İNŞALLAH bu ikisi çok kötü ve de eğer gıybet edilen ALLAHIN sevdiği kuluysa yandılar. Aslında eskiden kızardım şimdi onlar bile sınavmış ve nimetmiş, gıybet edenler o kadar günahımı almasalardı hafiflemezdim, belki,

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

