kim bu pi.ler?


Herkes anasından doğar ama neden bazıları sırf pislik doğar?

İki gündür çok af buyrun -ŞEREFSİZLERİN- bir kaçı arayıp duruyor. Ey büyük Allahım; küfürbaz olmak zorunda değilim ama insanların pi.likleri yüzünden bu ne kadavra kokusu demekten de alamıyorum. Zaten fosilleşmiş beyinciklerin içinde akıl kalıntısı bulmak çok zor ki yanında insaniyetlik arayasın! Üstelik kadınlar dadandı.. Araştırdım numarayı Denizli’den biri. Ulen ben kimle konuşuyorum oralardan diyorum :S Ne ahlaksızca işler bunlar, ne çirkin.. Bunu en yakın zamanda avukatımla halletmeyi düşünüyorum.. O da olmazsa YASAL OLMAYAN yollar denemek Hakktır artık..

Sonucuna katlanmaları lazım malum fosil beyinsizlerin.. Çok sinirlendim.. Kafalarını koparasım geliyor..

Neyse Cehennemin dibine Havaleler!!!

 

 

One thought on “kim bu pi.ler?

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

