Geldim YA RESULALLAH



♥YA RESULALLAH♥

Bu videoyu aşk’la izlemek için tıklayınız

Ezelden aşkınla bir yane geldim YaresulAllah
Bir salim şem ide pervane geldim YaresulAllah
Şu hüsnün bağıdır seyrane geldim YaresulAllah
gönülden sıtk ile kurbane geldim YaresulAllah
Yoruldum alemi insane geldim YaresulAllah
Yıkıp ram ale-i divane geldim YaresulAllah
Hem tabiinde hal olduğum söyler YaresulAllah
Ne hayır ermişim nervane geldim YaresulAllah
Ne badem hasretinle yanar canım YaresulAllah
Şefaat sedeyim hayrane geldim YaresulAllah
Çok defalar dergahına yüz sürüp YaresulAllah
Nedayım lütfu ha ihsane geldim YaresulAllah

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

