kırmızı mendil beyaz mendil



Kırmızı mendil.. Beyaz mendil.. Sallan ufuklara..
Burdan bağladım karaları.. Çaktım göğün sancağına..
Uzaktan haber getirsinler.. Yar saçları yollarına dökülsün..

Mavzer taşımaz madem tabut taşısın acımı
Kırmızı mendil.. Yarin kınasını gördün mü..
Yaramı topraklar altına gömdün mü..
Beyaz mendil.. Duvak sözünü tuttun mu..
Kefenime eş buldun mu..
Bütün ağıtlarım yare..
Alınmaz ya, 
Yazılsın duvarlarına her gece ahım..
Serdim naralarımı bahçene ey yar..
Topla ağıtlarımı bir bir filizlenmeden..

Kırmızı mendil.. Beyaz mendil.. Sallan ufuklara..
Burdan bağladım karaları.. Çaktım göğün sancağına..
Uzaktan haber getirsinler.. Can ocaklarına kan düşsün..

sevde yardımcı | Kahr-u belalı kız
Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

