Haksız olduğumm bir davayı savunmam bi iznillah!



Düşün; Her sey üstüne üstüne geliyorsa eğer, Belki de sen ters gidiyorsundur?

Sanırım, ö y l e. . .

TERS OLMAYA İTEN SEBEPLER BİLE YETERLİ DEĞİL.

ALLAH’a sorsam neden yarattın diye isyan mı olur? Pişman mıyım doğduğuma? Evet sanki.. Çok özür dilerim Allah’ım, sana layık değilim, yarattıkların kim olursa olsun değilim işte.. Düşermiş insan, kanatlanmak nerden çıktı. Gitmekten vazgeçtim, ölmekten vazgeçtim, kendimden geçmeyi yeğliyorum. BEN BEN’İ TERK ETMEDİKÇE, BEN’DE BOĞULACAĞIM MALESEEF.

Öyle geçimsiz zamanlar bunlar, öyle çarçabuk yok edilmesi gereken anlar işte, israf edemiyorum.. Ortaklaşa kan tükürüyoruz içime, Sen’de kızgınsın bana, “bu olduğum anlardan” Sen de bıktın.. Kendimi tiksiniyorum, var mı ötesi?

Eflatun giyinmek içi ferahlatmıyormuş, pembe yüzük gözümü almıyor, kendime canım yanıyor. Üst üste hatalar gelir mi? Yoldaşlara zarar verilir mi, depremin altındaki ceset ben miyim, kan tüküreği..

El yakmasa kınamı, anneme damat alma diyeceğim, beyaz helal olmasa, kara duvak seçeceğim, ağlamak yasak olsa güleceğim.. Gelene gidene, bu evi resmedip, güzellik bahçesi diyeceğim. Al-ın yazısı benim mi? Kızıl öfke sevdiğimin mi? Son bahar, mevsimim mi? Aşkı bana helalim mi?

Koşmayı özledim, 9 yaşımın sırıtmasını hatta erkek tipi saçlarımı.. Derin iç salgısı sanki bu, bütünleşeceği yerde balık ağına dönüşüp içimi söküp koparan.

Sonra durdum… Düşündüm.. HAKLI OLDUĞUMA KARAR VERDİM..
G

E

R

E

K

S

İ

Z

İNSANLARLA

A

R

A

M

D

A

MESAFE

O

LMA

K

ZORUNDA. . .

Biz de göz boyamak için, p i s l i k mi yapalım ila ki? Anla böyle dönüyor şu dünya..

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

