Sus ve dinle(sakın cevap verme)


Neyine güveniyor küçük dünya? İnsanlardan sıkılmışlığım yetmezmiş gibi, burnumun dibinde bitmez mi kıl kaptıklarım.. Hâlvete ihtiyacım var.. Ablam da yok zaten! Kime küfredeyim..! Susmayı becerebilsek, yada cehennem gibi sabredebilsek, olmuyor işte. Kaldıramıyorum. Yediremiyorum kendime. Uzun uzadıya nefret eylemi, savunduğum sadece kişisel. Tanıdığım varlıklar yüzünden böyleyim…

Evimin bacası farklı tütüyor, roller biraz daha yanıklaştı, kolay değildi yaşadıklarımız özellikle son 1,5 yıldır. Söyle kime küfredeyim? Yusuf Hayaloğlu gibi “kafama sıkar giderim” mi güdülemesinde olalım! Yoksa Peygamberi acılarla eyvallah bu da bizden mi diyelim? Ne edelim? Yapmacıktır hayat, insanları ise daha berbat. Ha öyle melek falan da değilim. Kötülüğe kötülük ediyorsam bende de var birşeyler.. Evliya değiliz ki sabredelim, tabii ki hikmeti vardır olanların, sonuçta alçak bir insanlıkla karşı karşıyayız…

Patlayınca böyle oluyormuş. Ağzından emziği alınan çocuk nasıl susturulur bilir misin? Bal yada şekerimsi herhangi bi tatlandırıcıya emzik bandırılıp bebeğin ağzına verilir. Kimin ne halt olduğunu biliyorum, ağlıyayım mı kahırdan, sinirden, kime küfredeyim! Cehennemin dibine kadarı yolu olana üç-beş kuruşluk canı olana, ve açık bir dille kahpe bir yapıda olana küfretsem ne fark eder?

Değeri olsaydı, yapar mıydı? Etmezdi değil mi.. Şu hâlde suçlu üniformasını kendime biçtim sanırım. Gerçekler bunlar işte dostum. Ben biraz daha eğileyim sen de sırtıma bin öyle gidelim ben iyi olayım sen rolünü koru e mi. Aman efendim başka emrin varsa köpeğin olayım !

Herşeyin bedeli var kimse kusura bakmasın da!.. Uzaktan davulun sesi herkese hoş gelir elbet, amma dayanma gücüme aykırıydı.. 

Küfür mü edeyim?!

__________________________
Sakın cevap verme !

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

