sadece sus ve dinle(sakın cevap verme)


Zor koşullar altındayım. | sigara yakmalıyım.

Efkar dumanının seyrine kapılmış vaziyette yani. Kimseye kızmıyorum kendime kızdığım kadar. Ve inşirah diliyorum kalbime öfkelendiğim kadar.. Her insan hata yapar|artık susmak istiyorum.. Kötülüğümün resmini çiziyorum tuallere, yırtılıyor kılcal damarlarımdan.. İçimden gitmek istiyorum bu herkesin haklı olduğu ve yenilgimi kabul ettiğim dünyada. Yer edinmem imkansızdı zaten, şeytanlığın ifadesinde zorlanırken ben, çürük elmayı kemiren kurtçuğun açlık halini düşünmemekti hatam. Ki canım sıkılıyor artık.

Uzaklara ses vermek yada içine kapanmak dünyamın, usulca, kerhaneler caddesini seyreder gibi, ucuz şarkıları satın alıp dilime, ağlarcasına söyler gibi.. Yalnızlık nedir bilemezsin|Allah’ı olmayan yalnızdır.. Ben O’nunlayım. O’nun beni bulduğu ve aradığı yerde olmasam da, kalbim hatalarla O’nunla.

Eh demişken bitmez bu saçma yazılar, kaç mehtap devrilir gözümde, yağmurlar tökezler uçurumlarımda, perşembeler kızıla boyanır kıyamet arafesine, biter mi kırgın sözler.. Bitmez tabi, biraz vicdanım sızlıyor. Aslında biraz da değil, çok. Yaptığım iyi birşey değildi. Evet çok kızdım, çok çok kızdım. Ve birikimdi, bir patlama bir boşalış.. Ama olmuyor işte, patlamayacaksın işte..

Ya da içinden kırılacak camların hatta eşşek olacaksın, hatta it olacaksın, susacaksın.. Kim ne halt yiyorsa yesin sana ne ki diyeceksin, sana ne!

Şimdi bile kızıyorum kendime, ne işin var ne yapacaksın ki diyorum.. Öyle kızıyorum ki, bi yandan da acıyorum.

Mehdinin sağ kolu değilsin kızım! Yanlışı da yanlışla düzeltemezsin işte. Zaten olabilecek durum olaydı, şu şekle gelmesi imkânsızdı. Ama nefs diye köpek bişey var ya.. Çıkarıyor işte..

Ne oluyor kızım sana! Ne saçmalıyorsun yine? Belâ mı seviyorsun anlamadım ki, ne yapmaya çalışıyorsun? Diyorum kendime..

Ne varsa içime atıyorum gayri, yarım bir ağızla ellerime basacağım onca sigarayla, yazılışı batsın, içine at işte içineee!

Saçma salak işlerle uğraşacağına gerçek ve ciddi olayları tartış!.. Anlıyorsun değil mi?.. Hadi seni göreyim.. Hadi.. Uçuklasın parmaklarım ki, seni göreyim! Göreyim seni işte.. Anla ve bunu başar..

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

