Ayrılığa İhanet


Korkacaksın benden
Bu acıyı yaşamanı dilerim

Güldüğüme aldanma, terkindendir adım deli!
Ayrılığa ihanet yazıldın,
Seni kaçırdığı için benden!
Ağladım, sesimi duymadın sanki.

Kaç yıl geçti sevdanın üzerinden,
Halâ seviyorum

Hani derdin “ ağlama Leyla’m ”
Baharımızda ayrılık var mıydı?
İsmin hala içimde kavrulurken,
Tek derdin bendim hani?

Kapındaki kimsesizdim
Ürkek ve yalnız…

Yalnızlığıma ve sensizliğime çare olmuştun
Ellerimi bırakıp gitmek var mıydı?
Gözyaşlarımın önemi yok
Dönsen taşır mı harabe kalbim seni

Uçurumlardayken ben,
Arkanı dönüp gitmek var mıydı?

Gelmeyeceksin
Bir beni bir aşkı unuttun
Boyumun ölçünü aldım
Huzurundan ayrılıyorum Sevgili..

Gözyaşlarım bitti.
Ve artık ben de bitiyorum

Bir yaprak gibi,
Düşüyorum dallarından hayatın..
İsterdim kuşlarca özgür olayım.
Ellerim soğuk duvarları değil,
Gonca gülleri okşasaydı…

Adım Sevda, sol adım ayrılık
Ayrılığa Aşık yazıldım
Sana intihar
Bana yokluk

18/08/06

Sevde YARDIMCI

3 thoughts on “Ayrılığa İhanet

  1. sen şakadan anlamazsın dedi..
    zaten seni anlamadım dedim…:))
    durdu. ve halen yazıyor..
    sustum dönüyorum…

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

