okunmuş mektuptur yırtmayınız komutanım !


Bana lanet okuma yağmur.. Ben haçlı seferinden dönmüş yarım bir cahil..

Cihat demedim..  Yarım bir adamın at öyküsü.. Türk demedim.. Soyu kaf dağını görmemiş..

Ben yağmur; kimim biliyor musun?.. Evet. (biliyorsun) Ama ben bilmiyorum.. Bundan sonrasını sildim gitti.. Sen de bilme yağmur sen de bilme!!!

Küfrüm, ne yap boza ne, boynu bükük karanfile ne, asaletini yitirmiş kadına ne, “ne olduğunu anlayamayana” ne de kırgınlığa..

Küfrüm yok benim yağmur..

Sancım kudurmuş köpeklerin salyalarının sıcaklığına rest çeker..  Benim yalnızlığım kobra yılanının zehrince..

Kaçıncı eksenindesin dünyanın bilmem ama yarım adaları keşfe çıktım vahşi sıfatımla. Korkma! Kendi kendini sokan tek bir hayvan var. Akreplerin derdi bu kadar..

Ünlemlerin ardındaki SIR, kusurunu saklamasıyla meşhur mısır kuşlarının ya da korkulukların keyif dostu…

Efedaşım, anka kuşu değil yağmur..

Ben sümüklü çocukların temiz mendilli olmayanlarındanım. Bir yanım anadolunun cesaret yumruğu bir yanım yenilmişlerin kuyusu.

Benim türbedarım yok yağmur. Benim sahnem, çocukluğum, gençliğim, ilim dergahlarında geçmedi..

Dedim ya, bir tarafımda hane-i cehalet, bir yanımda adab-ı vahşet!

Bu zelzele binlerce fitneyi örtmezse kör gözlerimi çal toprağa..

Bilene söyleme, derdim sanmasın.. Duyana izin ver, canım başına toplansın.. Vur hançeri kahpeliğiyle ünlü şövalye!

Hırsımdan kırılmasın bulutlar, neymiş bu efkarım, çekmesin çocuklarım doğmaksızın sancılarımı..

Yağmur..

h

o

ş

ç

a

k

a

l

DOSTUM..

Sy

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

