25 mart 2011 Cuma


Selamun Aleykum;

Çarşıya çıkmam gerekti bugün, tam da cuma saatine rastlamıştı.. Rotamın ilk adresine doğru ilerlerken, birden DURDURULDUM. Muhteşem bir görüntüyü kaçamak bakışlarla izledim. Bulunduğum bina büyük bir ticaret hane olduğundan NEREDEYSE tüm abileri namaza tekbirle başlarken gördüm.. Temizlikçisi, çalışanı, genci, ihtiyarı, çoluğu ve çocuğu kimi ararsa gözlerim..

En üst katına almışlar.. Namaz kaçırılmasın diye ve önlerine setler çekilmiş namaz bozulmasın diye.. Çok hoşuma giden bir görüntüydü.. Bitene kadar oradaydım çünkü işimi halledeceğim yerin kapısı namaz kılanlarla kapalıydı.. Oradaki herkesten ALLAH RAZI OLSUN…

Sonra 3. rotamın tek yönlü şeridinden yola devam ederken b.şehir belediyesinin kapısının önünden geçmeye 5 adım kalmıştı ki, plakası siyah, rakam ve harfleri sarı ile işlenmiş son modelin bir alt sınıfı ama inci gibi siyah bir arabadan bir kadın indi yanında refakatçileri yada /danışmanları 🙂 Sarışın bir bayan karşıladı ikinci sarışın bayan yanımdan geçerek selam verdi. Arabadan inen siyah saçlı kadın gözlüklüydü ve adı TÜRKAN ŞORAY’dı. Geçerek baktım / şokla şok olmama arasında. Benim için NORMAL İNSANLARDAN BİRİYDİ sonuçta.. Sonra.. Gülümsedim.. Ne kadar da ihtiyarlamış diyerek.. Gözlerimin önünden oynadığı filmler geçti, hayran olunacak bir kadındı. Ama ihtiyarlık…………. Gençlikteki gibi değer bildirmiyor hanımefendi (!)

GARİP BİR CUMA GÜNÜYDÜ. YİNE DE RABBİME TEŞEKKÜR EDİYORUM.. HERŞEY İÇİN 😉

Sy

VesseLam

9 thoughts on “25 mart 2011 Cuma

  1. =)) hayatın aktığını bir kez daha hatırlamamıza ve eninde sonunda bizim de namazımızın kılınacağı düşüncesini hatırlatıyor bu satırlar =)

    önce namaz, sonra yaşlılık ve son namaz…

    • 🙂 her düşünceye açık bir yazı. Aslında öteden beri her kelime birbirinin aynı. bir noktada birleşiyor.. tıpkı insanın bir noktada başlayıp biteceği gibi 😉

  2. Birinici olay güzeldi hocam. İnşallah bu tür hadiseleri her yerde grmek nasip olur. İkinciyi boşverin 😉

  3. gerçekten garipmiş,zira eksen değişiyor yazının ortasında:) hayırlı cumalar kardeşim..

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

