bitti


koskoca kayıplar var içimizde.. masalımız parça-pinçik mutluluk dolu. ecicik bi hayal görsek salıverileceğiz sahiline.. ama bitti |yalan bitti|sazım|sözüm|eşim|yarim|dostum|yoldaşım|evim|derdim|oğlum|sigaram gibi bitti..

bitti diyorum.. bi çakmak ateşin önüne, ver dumanı.. Usta patlatmaya alışkın şamarın. şamar bitti|usta bitti|iş bitti|aş bitti..

sağ elimizin yüzük parmağı|biri nişan biri söz olma adayı|cemaatsiz düğün alayı|bitti diyorum.. bitti|

kendine “ben”lik arıyor.. tahta-toprak-elleri s/arıyor.. Nâaşı taa memleket garından kalkıyor|bitti diyorum.. bitti|

bir fatiha üç ihlas|kusur görülürse bu yâs|alsın adını sağımdan solumdan, çalsın toprağa ve’nnas..|

bitti.

ALİ KIZI :   S e v d e YARDIMCI

12:58 15 OCAK 2011

http://www.youtube.com/watch?v=nlHqkiJnzbA .

11 thoughts on “bitti

  1. Huylu huyundan vazgeçmezmiş,sonunda yine kaleme ve efsunlu kelimelere sarılmayasın,sevdegâh? : )
    u
    tKimbilir ölsen içinden kaç intihar çıkar…

    Hulasa:hamdolsun her halimize ve her halimizi Görene.Sen biraz dumanlan istersen azizim. : )

    • Ölsem, içimdeki intiharlar kaç günaha keffaret olur değil mi?..
      Abi yahu; dua et oldu mu.. 😦
      Bu arada; yardımına ihtiyacım var bi konuda. Msne gelirsen anlatırım inşaAllah. Tabi müsait olursan göemiyorum da seni hiç :S

  2. Demek hasretler,vuslatı bulunca her şey bitti lafzına ram olduğunu alenen ifşa ediyor.Ölülere haksızlık etme bence,lakin haklı gibisin bu yüzden mezarlara çiçek serpiyoruz. : )

    Yazgın farklı demek?Peki öznesi acı olan şiirlerin menşei nedir?Azizim.

    • Demişlerki, sen derdini söyleme, DERDİN SENİ SÖYLEMEDİKÇE.. 🙂
      Hasret/vuslat kapı aralığım değil. Bi şiir okurum, içinde yanmadık ana/sevda kalmaz. Bi yazı yazılır, hiçbir şey anlaşılmaz.. Ve bir bakış olur ki, nokta bile anlatamaz..

      Biliyor musun abisi, herkes sustum diyor.. YALAN SÖYLÜYOR.. Ortalık ceset çığlıklarıyla boğuluyor..

      Biliyor musun, eskisi gibi yazmazsam ölürüm düşüncesini tutmuyor aklım. Kalbi sidresinde bir dua ne kadar amin beklerse, o kadar mutluluk bekliyorum..
      Amaaan.. Sen nasılsın iyi misin 🙂

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

