Bu ben miyim ?


Bu ben miyim 🙂

Tıkla

 

İşimiz : Sürünmelik öğrenci hayatı, artısı madde’den çoğuntuyla özel bi şirkette “personel vasfında” bir ÇALIŞAN

Sevdiğimiz Film Türü : Her cinsine EyvAllahımız var. “Korku, adrenalin ve de, psikolojiyi bozan cinayet filmleri” nambır vanım’dır.

Son İzlediğimiz Film : Sanırım ablama sormam lazım 😉 Hea hatırladım. TinkırBell. Türkçe okunuşuyla yazıyorum anormallik yoook 😛

Sevdiğimiz Müzik Türü : Arabeskinden tuttum hafif rock’una kadar.. Hayatı sapıkça yaşamak lazım (:

En Sevdiğimiz Dinleti : Hangisini sayayım kurban ? Ruh halim neyi arzulamışsa onu dinlerim. Durak ise son zamanlarda “nezih’ti” ama şimdi Mustafa Cihat’ın son albümünden “deva baba” “beyaz gece” “sonbahar” “o değilim” “zeydin gözleri”..

En Beğendiğimiz Yazar : Yazarlar Sevde için, aynı seviyededir. Bakarsınız, cümle yorumları çok hoşuma gider ve onu alır yastık altı yaparım. /yastık altından kasıt ÖZENLE OKUMALIK :p/ bir de bi bakarsınız ki, yakmışım! Kitabı ya vermişimdir ya da efsanelere kaldırmışımdır. Kitap üzerinden konuşuyorum yazarlar hakkında. Biraz da kirapsızlara geçelim. KİTABI MUHAMMED olanlara. Aha işte. Onlar benim boynumu büküp, huzurunda “Hayy Aşk” diyebileceğim BABA’lardır. Bu kadarı yeter (:

Son Okuduğumuz Kitap : Klasik bir soru. (: Kitapların sonu gelmediği için bu soruya seyyahlık bir cevap Hakkanidir inşAllah. /İnsan keşfedilmeyi bekler. Ah düşüncesiz! Aşk olmuş alem içinde muhabbeti, keşifle heba eder! O gerek ki insan, aşk’tan zerre bekler, Sabretsin, zira onu marifetname bekler . Svd Y/ -marifetnameyi okuyunuz inşAllah-

En Sevdiğimiz Oyun : Hangimiz daha çabuk ölecek! / buna 20 yaşındaki bi arkadaşımın intiharıyla daha çok alıştım /

Tuttuğumuz Takım : İ S L A M  SPOR (: Ahh önceleri g a l a t a s a r a y’dı. Aslında hala öyle ama çok fazla taraftarlık tutkum yok 😉 ” />

Şuna Bayılırız ? : S ı n ı r s ı z  A c ı. /SIR/  -sigarası olan? mümkünse parlement uzun ?- İÇMİYORUM AMA SEVİYORUM KERATAYI :p

Keşke : on altı kasım bin dokuz yüz doksan’ın cuma öğlesi hiç olmasaydı . . . /annem taş doğuraydı..

En Sevdiğimiz Seyahat Mekânı : Bunu hiçbirinizin bilmemesi gerekir. YANARSINIZ.. 😉

Boş Zamanlarımızda Ne Yaparız : Kurban Sevde’yi tanıyan birine sorun bunun cevabını veremem 😀

Eğer Bankalara Sığmayan Paramız Olsa Ne Yapardık : Tabiiki yatırım. O yatırımdan doğan kazançlar farklı kollara dağılır-dı.

Bir Süper Kahraman Olsaydık : İSTİFA EDERDİM :D. Nan bu milletin süper kahramana ihtiyacı yok ki 😀 ALLAH’INA GİDER YOLLAR (: O istememişse vardır hikmeti. Ya da şöyle diyeyim. Ben bir süper kahramanım. Ama kimliğimi saklar, öyle avlanırım 😉

Bir Daha Görmek İstemediğimiz Şeyler : D ü n y a.

Satın Aldığımız En Kötü Şey : yok sanırım.

Şu Zamanda Hayran Kaldığımız En Güzel Şey : h a l a  müslüman olarak nefes almak ve Allah dostlarının varlığı.

Kahvemizi Şöyle Severiz : Farketmez.

Akşama Ne Yemek İsteriz : Anneme sorma hakkımı kullanıyorum 😀 . /Arabaşı. nedir o diyenler varsa yazsın anlatırız kurban 😉

Duymaktan Hoşlandığımız Söz : Cehennem Gülü, Mücahide, EyvAllah, Aga, Sana üç nokta, Baba, Sınırsız acı müptelası, number one (nambır van’ım benim), şşt aşık!, cennete gidesice, …vb 🙂

Söylerken Hoşlandığımız Söz : yukardakilere den den den den 🙂 ” ” ” ” ” ” ” ” ” ” ” ” 😀

Bir artı Bir eşittir : Siz kimsiniz 😀

Evden Çıkarkan Unutulmaması Gereken : Aneyy, Hakkını çöpe atma bana at :D. Yüreğinde babama açtığın yer kadar bana da yer ayır. Duanı eksik etme, beni ellere verme 😀 Selamun Aleykum Anamm..

En Sevdiğimiz Hayvan : Köpekleri çok aşırı sever-dim. Yılanları sevmek istiyorum. Akrepleri. Börtü böceği. Kabirde inşAllah hiç rahatsız etmezler 😦 / Güvercinlere 2008’den beri bi sevdam vardır/

En Sevdiğimiz Çiçek : TufeyL, Yusuf Kerem, Cehennem Gülü. /çiçeklerden anlamam ben. cehennem olsun !/

En Sevdiğimiz Olay : Şiir okumak, konuşmak, bir zümreye hitap etmek ve; Aile mini tiyatrosunda kuzenlerimle gösteri yapmak ve ardından alkış almak. Aynı tiyatro esnasında sohbet, hayattan karelerle misafirlere HAYIRLI bişeyler katmak. Bu arada /Kurtlar Vadisi ZAZA oyuncusu şahsımca BAŞARIYLA TAMAMLANMIŞ büyük beğeni kaydetmiştir :)/

Nasılız : Cehenneme Hamd Olsun. “Bunu okuyanlar ana! diyeceği için “size göre cennete hamd olsun kurbanlar :)” /Hamdımız Allaha köle olsa inşAllah.

Sıkılınca Bizi Ne Rahatlatır ? : Cinnet 🙂                                             TIKLA

En Sevdiğimiz Şeker : Kestane şekeri. Bursadan çok hediye geldi bu sefer. Hepsi de kestane şekeri 😀

En Sevdiğimiz Çikolata : Tarihi geçmiş olanı. Onun zevki tadı bi başka. 😉 /ya da NURELLA. *nutella müslüman oldu 😀 NURELLA koydum (:

En Sevdiğimiz Renk : Bu konu hayırlı değil. Renklere girersem çıkamam. Tek renk şimdilik idare etsin. Gözyaşının rengi sıfır kilometre vebadır bende.

Gelmesini Beklediğimiz Gün : Korkuyorum o günden!.. “ama kavuşmak için arzuluyorum da” /mahşer bir tutkudur TufeyLiSevde’de..

Gitmek İstediğimiz Yer : Orası nasip.. Orası.. /Allah’lık/

En Çok Korktuğumuz Şey : Hak mevzuu.

En Sevdiğimiz Şehir : Şehr-i Aşk. /b. başkanı yalan söylüyor. eskişehri sevmem! aşık olunacak bi şehir de değil. bahsettiğim şehir ise, durakların en güzeli. konaklamanın en musallalısı. hazretin en hazreti. kavuşmanın en kavuşturması. orası bam b’aşka..

İnternet Hakkında Ne Düşünürüz : niyeti güzel olanın ameli de hoştur emeli de. Allah emeli ve ameli güzel olanlarından eyleye 😉

Hedefimiz : AKDENİZ ! :D. /İran.. yada hiçbir yer. -aslında uçurumu görmüş biri olarak, uçurumdan aşağısı kurtarmıyor. ;). Ya uçurum, ya uçururum..

Hayalimiz : hayatımdaki bütün pislikleri bi gün temizleyeceğim inşAllah. Ama silahla, ama silahsız. Ya da en basiti, hakiki bi intihar 😉 /özendirme yok!. Bu cinnet bana ait.

Sevdiğimiz Sözcük : AŞK BABA’larının yazımlarından okumuştum da, herşey bir “he”. Başkası yok be kurban. He mi? “He”

Saatimiz : 13:53                                       TIKLA                  

Bu düğüme nasıl karıştırıldık ? : Herşey baş belası bi arkadaşla başladı. O hayatıma girdi gireli, hadi sevdee hadi sevdee, bugün de buluşamadık 😦 Özledim seni. diye beni çekiştiren, yoğunum anacım nere gelem diyerek onu avutmaya çalıştığım ama sevde’nin de onu çok özlediği değerli mi değerli, oklu mu oklu 😀 bi güzeller güzeli; ÇARPINTIM TUTTU. AHH TUT ŞU SİTEYİ SALLANIYIII ..

Nerde kalmıştım :D, güzeller güzeli, hanım efendizademiz, Zeyneb. http://ummandakatre.wordpress.com.

Sevgilerimle..

Şimdi düğüm zamanı kimde ? http://www.duamevsimi.wordpress.com/ ‘da. O kim mi? Can’lardan biri (: Aziz Dost. Canım, cancazım. Gülden‘im..

..Sevde.. “on altı kasım şakası” Tanımak için yaşamak lazım. İnsan ölülerle yaşayabilir mi? İşte bu yüzden, sizin ölülerle yaşamaya hakkınız yok ve cehennem gülü’nün ASLI’nı bilmemeniz onu pozitif yanıyla hatırlayıp tebessüm edesiniz diye bunca şakşak. Yoksa, yaşamamaya yeminlerle başlayan ölümsüz şehadet getiresi manalarınız raks ederdi yüreğinizin beytullahında. İşte bu yüzden, sizi seviyorum ve haklarınızı helal edin. Yüreğimden koskoca bir selamla..                TIKLA TIKLA            

VesseLam 😉

15 thoughts on “Bu ben miyim ?

  1. Kardeşliğini nasib eyleyen Allah’a hamd olsun Deli deli deliyüreklim .. (:

    Biz senden memnunuz,Rabbim de memnun ola 🙂

    Antisevecen bir parantez ; düğümleyecek başka akılllı bulamadın mı :-> 🙂

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

