B ü ş r a YARDIMCI “iyi ki A P L A N I M” =)


Selamun Aleykum;

Efendim; benim çılgın kuzenim, ikizlerin tekizi, sen deli, 16 kasım doğum günüm diye kalk bana sipariş al. Malum o gün de Kurban Bayramı :). Sipariş gelmemiş. Neyse bir hafta boyunca büşra(15 yaşında çılgın kuzenim) “apla sana hediye almadım. Ne yapcan zaten. Gerek yok” gibisinden şakalarla bana espriler kopara kopara sürekli konuştu :D.

Bu akşam saat 16:35’te okuldan geldi çılgınım benim. Kübra(ikizi)’le beraber. Yememiş içmemiş, üzerine ne aldıysa aşağı  yanıma koştura koştura geldi. Tarih atıyorum özellikle : 22 kasım 2010 saat 17:03. Büşra yanıbaşımda. 😀

Çaktırmıyor hiçbirşey. “Abla n’ber. Nasılsınız kızlaaaar” diyerek gülümsüyor :P.

Uzunca eteği, fıstık yeşili “anne’ce” yazması/baş örtüsü. Masumca yüzü.. Bu kız çılgın. Bu kız deli :D. Bu kız, b ü ş r a…

Yanıma yanaştı. Öptü yanaklarımdan. Bende öptüm onun pembecik yanaklarından, gözleri ışıldıyor çılgınımın. Deli B üş r a…

“Abla” dedi rahatla rahatsızlık a’râfında. “Efendim/ne var” dedim. Güldü.. Bi poşet uzattı. DİKKAAAT REKLAM YAPIYORUM. Avon reklamlı bi poşet verdi. “Bu senin için doğum günün kutlu olsun”.. dedi

Deli b ü ş r a, dedi ama, ablası sustu.. Hayreti, HAYY etti ve dedi; bayram harçlıklarınla mı b ü ş r a?

“Yoo o o” dedi bilmişlenerek. 😀

Hüzünlendim bir an. Duraksadım. Çokça öptüm bu defa. Sarıldım..

B ü ş  r a.. Teşekkür ederim.

İyi ki v a r s ı n canım.

Büşra; 5 yaş küçüksün ablan’dan ama, 5 kez büyüksün yüreğimde..

Sana can-u gönülden sevgilerimle, teşekkür ediyorum. Bir tanem… B ü ş r a

VesseLam

7 thoughts on “B ü ş r a YARDIMCI “iyi ki A P L A N I M” =)

  1. 🙂 çılgın kız iş başında

    Allah razı olsun ondan, benden de çok selam söyle

    o gün ve daha sonrası günlerde aklımdaydı seni aramak ama arayamadım sonrada yanına gelirim diye bekledim/beklemedeyim : )

    • 😛 Amin inşaAllah. Büşra/Kübra böyle karakterlerini kimden aldı aceba 😀
      Her ne ise, canım Zeynebim; “dostlar gökteki yıldızlar gibidir” kalbinden öyle çılgınca şeylerin geçtine inanıyorum ve büşram’ın hayatımda olduğu gibi, iyi ki sen de varsın.. Canım’sın…

      Nasip olur da bigün gelirsem (sanki çok uzak yermiş gibi) 😀 kavuşuruz inşaAllah..

      Öpüyorum gül yüreğinden..

      Canım benim (:

      VesseLam

        • 😀 gel gel.. bizim köyümüze kaç üni mastırı yapan geliyor (: .. sen de gel..

          yalnız onlar ziyarete değil, iş için geliyor 😀 sen ziyarete.

          zeyneeeb konuyu saptırmayalım. şurda çılgın kuzenim delice işler çevirmiş yoksa başımın etini yer. sonra sana musallat olur başından def edemezsin 😀

          salı veririm üzerine inan 😀

    • abla bbnm için yazar olmana hiçç grk yoktuuu seni çokkk seviorum ablaa artık seni sevmiyorum köle desende inanmamm cünkü elimde delillerrr vr :))) baybmmm love youuu mockkkkkkkkkkkkkk

      • seni çokkk seviorum ablaa artık seni sevmiyorum

        büşra. kızım bu ne laha turşusu bu ne çelişki. lütfen hemen basın açıklaması istiyorum 😀

        yoksa terlik bizim evin camından sizin odaya doğru hedefi almış durumda bilgin olsun he 😛

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

