Mahşer Sokağı


Ve ölürüm, onca yetim telef olur bu fani ellerde. Ölüm hangimizi öper dudağından TufeyL? Azrail kanadından yaratılmadı tenimiz, duygu feryadıma melekler ne diye kanat çırpar!

Ve sen/ben ölür. Ben/Sen olur. Dünya kavrulmuş ateş parçasına döner durur. Ve HAŞR.. Emrini Sûr’un son notasıyla heceler. LA İLAHE İLLALLAH MUHAMMEDUN RASULULLAH.

Toplanır arz da hesaba bakmaya heybeti kırılır arşın. Ağlaşır melekler, peygamberler aff kapısı gezer ve insanoğlu çırılçıplak günahıyla boynundaki yılanla eş değer!

Bir an, gözler kamaşır, o nûr tanesi bir aşktır. Alem yaratılışını soracaktır, HZ MUHAMMED MUSTAFA s.a.v. Diye bayılacaktır..

Ademin her evladı hesap havliyle koşacak. Melekler set kurmuş Hz MUHAMMED’i saracak…

Seninle iki büklüm, iki bedenden bir can, bir candan binlerce yetim olarak dağıldığımız yerden birleşeceğiz mahşer sokağında. Bu etraflı azap korkarım değer mi saçlarına TufeyL? Benim ah’ım yetimlere zelzele iken Sen artık canını yakma TufeyL..

Bir merhamet, bir nida, kısık bir acıyla yanıyor ciğerim. TufeyL! Gel bu devran hesabı zordur. Akranlarımızın çilesi çoktur. Bize verilsin cümle tacı cennetin. Gözümüzde sade bir EKBER. Sade bir AŞK. Ve sade bir ölümle ALLAH AZZE VE CELLE..

SEVDE YARDIMCI / HuvEne.wordpress.com

15/08/2010

2 thoughts on “Mahşer Sokağı

  1. SENSİZ lugat ne demek..
    alem ne demek
    hayran ne demek..
    karalı/yorum..
    karalıyorum…
    başımı vurduğum taşlardan soruyorlar beni..
    SENİ SEVDİĞİMİ bilmiyorlar..!
    SEN FISILDARKEN:( kanlı yüreğime
    pişmanlıktan ağladığımı bilmiyorlar..!
    KULUM DEMENİ ne çokk isterdim ne çok
    ahh iflah olmaz artık gözlerim
    SEVSENDE ağlarım SEVMESENDE
    SENİNLEDE ağlarım SENSİZDE..
    çalmayın artık bu kapıyı
    ONUN SELAMIYLA gelen herkese
    aralıyorum..
    aralıyorum..
    EYVALLAHH cann

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

