Dedim aşık …!


Olgun Şimşek / Üflediler Söndüm

 

Dedim aşık nedir derdin
Dedi derdim derin benim
Dedim aşık yok mu derman
Dedi derman derdim benim
Dedim aşık nerde sevdiğin
Dedi heryerde görmez misin
Dedim aşık çok çekersin
Dedi çekmeden sevemezsin
Dedim aşık senin bu dünya
Dedi dünya kimin umrunda
Dedim aşık O da fanidir
Dedi fani oLan bedenidir
Dedim aşık, aşık kimdir?
Dedi meçhuL bir ateştir
Dedim aşık Şaadi kimdir
Dedi dertLi bir yürektir
One thought on “Dedim aşık …!

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

