3’ü bi arada oldu/k :)


Selamun Aleykum

Aslında 2’si bir aradaydı. Yani bundan tam 3-4 saat önce başladı herşey.

Saat:11:00 Zeyneb /ummanda katre/ ile sözleştik. Buluşacağız..

Saat :12:00 İsmail /bizim konya tayfasından bir kardeş. POLİS/ şehrimi ziyarete gelmiş.

Saat:14:00 Sevde /HuvEne/ işlerim bitmedi..

Zeyneble buluşacaktım. İsmail gelince şehre dedim ki neden 3’ü bir arada olmasın??? Hemen telefondan zeynebe seslendim; “anacım böyle bi durum var uygun görür müsün? Sen uygun görmezsen ben hiç görmem :)” Zeynebim eyvAllah bacım dedi. Bi sorun olmaz dedi ve hemen İsoya döndüm.. Dedim nerdesin? Dedi kentparka gidiyorum arkadaşlarla…

Dedim ismail yanımda bi kız arkadaşım var uygunsan ve senin için de böylesi uygun olacaksa gel beraber bi muhabbet edelim ;). Olur dedi bizim iso…

Aman Sevde yoğun ! :S İşler bitmek bilmedi.. Neyse saat oldu 14:30!

Sevde dedim. Bi ayar çek..

İsmaile mesaj attım. İso ne zaman uygunsun?

Bacı 1 buçuk saat sonra gibi.. Kentparkı gezeceğiz..

Tamam dedim..

Bir yandan da zeyneb rahat durmuyor 😛 Sevde. Nerdesin? Daha bitiremedin mi?? Ben kardeşimi okula bıraktım geldim sen nerdesiiin???

Dedim kariyer peşindeyim 😀

İsmaile mesaj attım tekrar. Dedim benim iş bitmez. Sana haber verdiğim zaman sen şu yere gel. Tamam bacım dedi..

Zeynebim de mübarek bir caminin mübarek bir yerine geçti 30 dk evvel.

Zeyneb işim bitti hemen şu yerde ol… Tamam dedi zeyno..

Veeeeeee… Zeynebi yolda gördüm 😀

Dur kız dedim seni gördüm 😛 durdu.. Biz giderken, tramvayın duruşunu seyrettik. Çünkü iso demişti tramvaydayım geliyorum. Allaaaaaah. Kardeşim geliyor. Biri yanımda diğeri şehir dışından geliyor. Heyecanlandım. Gözlerim ismaili arıyor… Tramvay geçti gitti. İnsanları seçtim.. İsoyu tüm insan bedenlerine aradım…

Yoktu 🙂

Zeyneble biraz dolandık. Bi işimiz daha vardı onu hallettik. İsoya mesaj attım. Olm nerdesin dediğim yerde bulamadım seni???

Bakıyoruz bakıyoruz bakıyoruz.. Sonunda.. Aa orda dedim. El ettim. O da gördü koşa koşa geldi sağolsun.. 🙂

E tokalaşmadık tabii. Yüzüne baktım.. Yüreğini gördüm. Temiz, can kardeşim… Sesi soluğu pek çıkmıyor ismailin.. Hemen orda bi yere girdik. Yemek yememiz vacipten farz haline gelmişti çünküüüü; zeyneble ben artık acıkmıştık. 😛

Hemen oturacak bi yer bulduk. İsmaille konuşuyorum. Zeynebim suskun.. Kurban olurum, onunla fazla ilgilenemedim sanırım. İlgilenmeye çalıştım ama… İnşAllah yanlış anlamamıştır bu ilk bi yerde buluştuğumuz günde..

Neyse, isoyu karşıma zeynoyu sağıma alıp, oturdum.. 3’ü bir arada muhabbeti sardı bi anda hepimizi. Allah’ım ya Rabbim, karşı masada öyle bi muhabbet vardı ki, neşesinden ve dedikodusundan bizim masaya kadar sıçradı :D. Zeynebimden öğrendiğim kadarıyla, teyzeler artık günü böyle dışarıda yemek yiyip, evi batırmayarak yapıyolarmış. Veyy dedim:D

İsmail iki de bir arkaya bakıyo kadınlara.. Ne bakıyorsun ismail dedim… Onlara bakınca nenem geldi aklıma dedi. Ben ve zeynep bi güldük.. Biz gülünce ismail, e doğru ama nenem yaşındalar dedi 😀 biz daha da güldük.. Bu sefer o da güldü 😀

Bi baktım, teyzemler vallahi öyle bi konuşuyolar ki, amaaaan 😛

Neyse, fotoğraf çektirdik.. Bi kaç kez. Dedim isoya bunları şantaj için kullanacağım 😀 hepimiz gülüştük…

Yemekler yendi, çaylara geldi sıra.

Çaylar geldi.. İnce bel, sıtma tabak ve dansöz kaşık 😀 Kızmayın tabirlerime he 😉

İsoya uzatıldı bi çay, zeynebe ve ben..

Allah’ım hep bana denk gelir bu mübarek şakalar 😀

Benim bardak uygunsuz 😀 dedim siz için ben içmiyorum 😀 baktı ismail. 😀 zeyneb aa evet şurada lekecikler var dedi :P. Sonra ismail o sessiz görünüşünün ardından çıkan gür sesiyle BAKAR MISINIZ? deyince garson geldi, yeni bi bardağı yumuşatıp masaya döndü. Başka bi isteğiniz deyince, hesap dedim..

Geldi.. İsmail bakıyor, hızlı davranacaktı elimi attım ben ödeyeceğim. İsmail bırakmadı :P. Sen misin o hesabı tutan! İki elimle kavradım. İsmail de kavradı. Bi o çekiştiriyo bi ben. Zeynep benim tarafıma geçti. Taraftarım oldu. Hadi sevde 😀 hadi sevde..

Neyse yeter ule dedim bi hamlede çektim. Bu mekan benimdir burda hesabı biz öderiz benim canımı sıkma dedim.

Baktım ismailin şekil moral azalmasına geçti 🙂 Bu beni çok üzer sevde dedi.

Ne o dedim. Sen şehrime geleceksin hesabı ödeyeceksin öyle mi? Yooooook dedim 😀 bi kaç espriyle gönlünü aldık. 🙂

Ayrılacağız.. İsmail bi hediye verdi :S ve şok oldum.. Çünkü ismaile daha oturur oturmaz o çantanın özelliğinden espriler yapmıştım :S yanlış anlamamıştır inşAllah..

Kalktık gidiyoruz.. Yoldayız.. Ağzı gevgevli havalı yüzünde çil taneleri olan kibariye feyzo tipli yandan çömez, arkadan ruhani şeyt an 😀 önden, dilli sırma olan bi bayan yani kız yani velet bize demez mi “ayyyy bi geçebilir miyııııııım” benim tepe attı. Sol taraf öylesine boş ki ! Dedim iyi bak diğer taraf boş. Kız o gevgevli ağzıyla demez mi, uç kışi yoldasınız geçemiyorum acile bi işım vaar.

Güldüm.. Sinir oldum.. 🙂 Evet üç kişiyiz. 3’ü bir aradayız ama biz de şaşkınlıktan 2/1 yürüyemiyoruz ki :S

Yolun başına geldiiik. İsmail kurban dedi ki, burdan ayrılıyorum. Peki dedim. İsmail azizle çiniye selam söyle. Söylemezsen kafanı kırarım 😀 Tamam dedi gülümseyip 🙂

Canım kardeşim.. Ordan valiliğe geçti.. Biz de zeyneple yürüdük..

Zeyneble dondurma yedik 😀 terbiyesiz zeyneb. Bu kötülüğünü unutmayacağım. Ben bineceğim yere kadar uğurladı sağolsun. 🙂 Vefalı kardeşim benim.

Sonra; mesaj attı bana.. Biz ayrıldıktan 15 dk sonra dedi ki kızacağını bildiğim için söylemedim. Ne oldu dedim? Dedi sağ cebine bak. Bi baktım para :S Zeynep! Bu ne?!

Dedi hiiç. Sen bize ısmarladın ben de sana.. 😀

Ve hediyelerini de tam araca binmeden verdi. Bu hurmam bu zemzemim.. Şok üstüne şok :s

ALLAHIM YA RABBİM.. EVE GELDİM. Yemek yediğimiz yerde peçetelere birbirimize yazdığımız hatıra yazılarını okudum gülümsedim..

Ve bu günün sonunda diyorum ki; iyi ki varsınız!.. Sadece bu 3’ü bi arada için değil.. Diğer kardeşlerime de diyorum.. Hepinizle 3’ü 4’ü 5’i 6’sı 7’si 8’i… bir arada olmak istiyorum. Tamam mı 🙂

Allah’ıma emanet olasınız. Bacınız Sevde YARDIMCI 

VesseLam

8 thoughts on “3’ü bi arada oldu/k :)

  1. Kısa ve değerli vakitlerin unutulmaması ve güzel bir anı olarak kalması adına deli kızın dilinden özeti…
    Can kardeşim benim suskunluk deli akan kanımıza işlemiş bizim,inan çok güzel bi gündü, siz konuştunuz ben seyrettim o güzel muhabbeti…
    İsmail kardeşime de teşekkür ederim buradan, yüzüne karşı bir kelam edemedik bir daha bekleriz şehrimize, sen(ben) sevmesen(k)de şehrimizi ismail sevmiştir belki dostları var diye 🙂

    Maşallah en ince ayrıntısına kadar anlatmışsın 🙂 intikamımı alırım demiştin mesajda bide onu unutmuşsun, en kısa zamanda intikamını alman için bekliyorum 🙂

    Yüreğine sağlık sevdecan
    İyiki varsın…

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

