Bir sevdâ düş yüreğime


“Bir sevdâ düş yüreğime…”

Düşmekten hala usanmadın mı
Acıların kefiliyim ben, mutluluğun değil!
Baharları bekliyorsun benden
Hatta yağmurlar istiyorsun ıslanmak için

Gönlümde çiçeklerin açması ne mümkün!
Ben düş delisiydim
Ve şimdi akıl fakiri…!

Hakkından gelemediğin sevgiyi
Boynuna yılan niyetine sarmalama
Üşüdüğümün farkında değilsin
Ve sen hep düş istediğinde buz kesiyor yüreğim

Titriyorum…

Kalemimdekileri mürekkep sayma!
Ben damarlarımdakiyle yaşıyorum!..

SEVDE YARDIMCI

5 thoughts on “Bir sevdâ düş yüreğime

  1. yorgun bir ölümden geliyorum.
    EYVALLAH..
    fatihalar yasinler size geliyorum.
    aklımı kaybettim?
    ne gam heyhatttt
    SENİ SEVİYORUM SENİ SEVİYORUM..

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

