Odamda YENİ B’şey


Selamun Aleykum;

20 Tem 2010 İkindi üzeri

İş yerindeyim; bazen yoğunca bazen sakince bir hâl üzere akşamı seyrediyoruz. Bizimkilerde düğün aceleliği.

Derken bir kargo haberi geldi. Aslında öğlen ulaşan fakat haberi ikindiye yayılan gecikmiş bir kargo.. Dikdörtgen bir kutu. İncecik.. Ama ağırca..

Hazreti Babamın sesi geliyor bürodan. “Onu getir” emri üzerine, ayaklarım sarı saçlı kızın masasına yol düşürüyor. Muh. bayan, kutuyu vermek istemiyor.

İnatçı Sevde’yse, keçi ağlak düşer bize kanımca 😀

Neyse efendim; güç belâ yükledik kollarımıza, vardık hazretin kapısına. İçeride annezâdem ve halazâdem üçlü muhabbete çay demlemekte.

Hazreti Babam kutuyu açtırdı.

AMAN YA RABBİ! O da ne :S

Hayâlini kurduğum lapititop /leptop-laptop-dizüstüpc/. Yalvarmalık bakışlar süzüm süzüm olmuş babamın yüreğine 🙂 Heyecan artı bin seviye.

Halazâdem ve annezâdem’den öğreniyorum evdeki masa üstü bilgisayarımın arızalanıp virüslerle yalaşık olduğunu. Ki moralim o vakit krize girip havale geçirmeye sinir kalmıştı.

Hazreti babam da bunu duydu ya 🙂

Paşa gönlünden koptu cennet gibi merhamet ve de muhabbet. “Hediyemdir. Performansına karşılık” dedi ve heyecanımımın hiper tansiyonla eş değerli olduğunu farkedemeyecek kadar süpriz doldu gözlerim.

Annezâdem sevindi, halazâdem gülümsedi. Sakinleşmeyi heyecanımın kenarkıyısında bırakıp hazreti babamın ellerine koştum. Öptüm, sarıldım..

Lapitopitopu’m zaten gelecekti ama ummadığım kadar yakın vakitte ellerimdeydi. Gülümsedim, sevindim.

Eve gitmeliydim..

Geçtim; yirmi dört saatlik pil koruması varmış. Dayanabilmek güzel bişey de, 12 saatliğine sabrı zor tükettirdi hacı/ay balam-ablam/.

Ve “bismillah” deyip açma tuşuna bastık. Kurulumu, taşınması, özelliği, çok hoştu. İnce, zarif ve de hp.

Ne diyeyim gurbanım. Allah cümle müslümanın ihtiyacını gidere.. Hakk’a hamdımız köle olsun..

VesseLam

8 thoughts on “Odamda YENİ B’şey

  1. selamun aleykun can..

    hayirli ugurlu olsun insAllah yeni laptopun:)

    son olarak bende Amin diyorum insAllah benim laptopda yenilenir:)

    selametle;)

    • Ve aleyna aleykum selam canım Hoşgeldinn 🙂

      Allah razı olsun. İnşAllah hakkında hayırlısı olsun Bacım. 😀 Yalnız yenilediğinde hayırlamak için gönder bana 😀 bi elimden geçsin e mi 🙂

      Öpüyorum seni..

      Kendine hayırlı bak 😉

      VesseLam

    • Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz.. “ezgimuzikten” misiniz sorumu inşAllah garip ve de gariban bulmazsınız 🙂
      Biz aciz bir kimliğiz. Değer katanlardan RABBİM RAZI OLSUN 😉

      Tekrar bir yazının yorumunda görüşmek bir muhabbetin altında sohbet soluğu almak adına..

      HAYIRLI GECELERİNİZ OLA..

      VesseLam 😉

  2. Selamun aleyküm cancağızım
    Yazını okurken yaşadım sevincini ve heyacanını =)
    Hayırlarda kullanırsıni nşallah, mübarek ve uzun ömürlü olsun…
    Son olarak duana da amin diyorum…
    Selam, dua ve görüşmek ümidi ile…

    • Aleykum selam Canısım.. Allah razı olsun 🙂
      Ama şu an 3 günlük 😀 çok şeker bişey. Bu şekerin hikayesine kalbinden katıldığın için teşekkür ediyorum.. Rabbim herkesin ihtiyacını her türlü ihtiyacını gidersin inşALLAH 🙂

      Evet dün msnde olmanı istedim bekledim. Görmedin sanırım 🙂 Neyse nasip.. Bu gece yorgunum.. Mailleşiriz 😀 bu kez randevu ile çalışalım 😉 he mi..

      ÖPÜYORUM SENİ VESSELAM

      • Görmedim hiç 😦
        Beklettiğim için üzüldüm 😦
        Mailleşelim inşallah, görüşelim en kısa zamanda 🙂
        Öpüyorum cancağızım, Allaha emanetsin..
        Hayırlı ve bereketli geceler…

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

