Sana Solmayan Satırlar /Gözlerin/


Seni anlamaktan aciz düştüm yine
“Bana bir şiir yazar mısın?” dediğinde
Şiirin sen olduğunu anlayamamışım.
Dirseklerimden, ellerime doğru uzanan soğuk titremeyi
Ben gideremiyorum adına başladığım her satırda
Gizleniyorsun her sözde.
Açıklarım oluyorsun…
Kapatamıyorum seni
Korktuğumdan değil,
“Benim şiirim bana ait olmalı…”
Gülümsemiş ve bakmıştın bana
“Gözlerin!” demiştin
Anlayamamıştım yine
“Sana ilham verenin ben olduğunu…”
Bir şiir istemiştin benden
Ve yazamamıştım sana
Pişman değilim yaz-a-madığıma
İnan, yazılamadığın için sevdim…
Anlatamadığım olmalısın çünkü.
Kimseyle paylaşamamalıyım seni
Ve şiirimi tamamlıyorum
“Okunmadı olarak arşivleniyorum gönlüne…”

17:38 22/08/2007

Sana Solmayan Satırlar

3 thoughts on “Sana Solmayan Satırlar /Gözlerin/

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

