Ah Şu Eller Gurbet Eller


Ben bir gurbet türküsünde
Akşamın mavi örtüsünde
Öyle durdum bekliyordum
Geçmeyenler köprüsünde
Bağlandım kör düğüm oldum
Yolların şaç örgüsünde

Ah şu eller eller eller
Gurbet eller yetti gayrı
Birbirini çok sevenler
Böyle durmaz ayrı ayrı

Sen bir yerde ben bir yerde
Ayrı düştük aynı yerde
Senden önce bilmiyordum
Şimdi düştüm ben bu derde
Gurbet olmuş sıla olmuş
Ayrılık var varya serde

Canım’A…

VesseLam

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

