yahudi köpekleri


ve lanetli yahudi köpeği israil gemileri vurdu…

Dün geceki radyo programımdan sonra programdan sonra levent’ki.. yahudi köpek kulübesine gittik ( konsolosluk ) ( giderkende Anos ettik tüm müslüman kardeşlerimizi bekliyoruz diye ) Ben… Kardeşim Rıdvan ve amcam Mehmet.. gittiğimizde kalabalık vardı… lakin kuru kalabalık anca slogan ..anca söz.. anca bağırıp çağıran.. Bin kişiye yakın Korkak ürkek müslüman…

o bin kişi arasında sadece benim elimde taş.. mehmetin elinde bir şişe vardı.. Gittik o yahudi köpeiğini taşladık .. Fırlattık elimzide ne varsa.. asla Slogan atmadık.. Davası olan adam slogan atmaz.. Taş atar.. Kafasını param parça eder o yahudi köpeklerinin….

Hani dedik ya.. o bin ki… Devamını Görşiden sadece biz.. slogan atmayıp taş attık.. attığımız taşada karsı çıkanlar oldu yapmayın.. çoluk çocuk zarar görür.. vs.. ey gafil müslüman.. ey slogandan ibaret olan müslüman.. kendinden bi haber olan müslüman.. sen yüz yıldır slogan atıp duruyorsun..!!! ne oldu lanet olsun isralide dedin diye israil e ne oldu .. kahrolsun dedin diye israil kahroldumu … tam tersi.. onlar anladıkıi bu müslümanlar o eski müslümanlar değil.. bunlar light’laşmış Dünya nimetleri gözlerini kör etmiş.. sindirilmiş.. korkak.. ancak laf üreten bağırıp çağıran kişiler olmuş…
Onlar bunu çoktan beri anlamış.. ama biizm saf müslümanlar halen anlıyamamış.. onlar zannediyorki biz iki lanet edelim.. iki slogan atalım israil bizden korkar…
sadece acı acı gülüyorum .. gafil müslümanlar size.. Allah sizleri ve bizleri ıslah etsin… sonra şöyle bir analiz ettim.. levennteki yahudi köpek kulebesine gelen insanları..

yüzde 70 i sakallı.. mücahit tipli.. bayanlar baş ötrülü.. dıştan bakınca tamam dersin iste bu…
sonra biraz daha düşündüm hallerini.. ellerinde bayrak sallıyan.. bağırıp çağıran bu kalabalık..
Maddi olarak bi yerlere gelmiş.. okumuş entellektüel birikimi olan.. bu dünyaya ait kaygıları çok olan.. sadece bende oradaydım.. bende bağırdım.. bende gazzeye destek oldum .. demek için.. eş dostlarına hava atmak için oaraya gelmiş insanlar..

yani sadece gösteriş.. bilmiyorum ben öyle gördüm.. ..
insallah yanılıyorumdur.. insallah beni yanıltırlar..
sonra baktık bu sloganalr sabaha kadr devam eder..
açık açık dedim. bizimkilere haydi gidiyoruz.. bu kalabalıktan hiç bir şey çıkmaz hatta kalabalığa bağırdım yuzlerine söyledim.. sloganlarla bu iş olmaz… madem buraya geldiniz.. madem öfkeniz var.. madem israil köpeiği orda kardeşlerinizi öldürüyor.. siz neden ölmüyorusnuz ???
siz niçin korkuyorusnuz.. siz kimden korkuyorusnuz.. ??
Müslümanlık sloganla olmaz… bağırmakla olmaz…
Bir taş alacaksın yerden…!!!
Bismillah deyip fırlatacaksın Zalimin üstüne…
Anca o zaman Hakkını vermiş olurusn Müslümanlık kimliğinin

Sabır sabır nereye kadar.. adamalr .. Öldürsün tecavüz etsin.. her türlü zulmü gmstersin.. bizim sözde müslüman aydınlar.. Anca sabırlı olun.. provakasyona gelmeyin.. aman durun vs.. laf ebeliği yaparlar….

Ey müslüman.. sen laf ebeliği yap…

Gün gelecek Doğacak Çocuğuna Ebe bulamayacaksın!!!!
Bunu sakın unutma !!!

Asla ve asla o yahudi köpeklerine kızmıyorum… onlar kendilerinden bekleneni en iyi şekilde yapıyorlar..
Ben sadece Müslümanım diyen slogancı zihniyete kızıyorum…
Aşın bunları.. bırakın bu ayakları…
Müslümanım diyorsan haddini bil kendini toparla.. bağırıp çaırmayı bırak…
Al eline bir taş ve Git Şeytan Taşlamaya..
Şeytan taşlamak için Mekkeye Gitmeye gerek yok !!!
Şeytanlar burda .. içimizde !!!

KAlK MÜSLÜMAN.. UYAN..KENDİNE GEL…!!!!!

Bunu Listenizdeki tüm kişilere yollayın…. Hakkım helal değildir yoksa..

İbrahim İNECİK

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

