Kimim, kimsem SENSİN EFENDİM S.A.V


Benim HERŞEYİMSİN..

Gözlerimde bir kahır bulutu
Hissiyatımı devrettim aşkına
Benim gönül kâbe’m yıkıldı /zannetim
Çevirdim yüzümü, ağlayamadım

Sesin geldi.. Duan.. Gülümsemen..
Cihanım aşk görmemiş demek
Sen doğunca gönlümde,
Esen yel, tercümesiz kaldı arzu halime

Kapılar kapalıydı
Hangi kapı açılsın istersin” diyendin Sen Efendim
Başımı eğip, günahlarımı gizledim
Arttı sükütüm, kırıldı ellerim/kalemim
Çarpıldım merhametine/sevgine Efendim..

Bu bahçelerde açan güller teninin kokusu olmakla avare
Bu garibanın aşkı yolunda özgür köle
Beni de aşkınla taçlandırdın ya
Yedi hüzün, yedi bahar, kısmet,
Hira’mda SANA dair bir NUR var Efendim

AŞKIM AŞKINLA AŞKLANDI
CANIM CANINLA CANLANDI
UNUTTUM KENDİMİ
BULDUM SENİ EFENDİM..

SENİ SEVİYORUM BABAM

HAZRETİ MUHAMMED S.A.V.

Kızın, dualarına muhtaç olan, garibanın,…

SEVDE YARDIMCI

19:57 08/04/2010

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

