Ruhum Sana


Ruhum sana aşık, sana hayrandır EFENDİM.
Bir ben değil alem sana kurbandır EFENDİM.

Ecramü felek Levhu kalem mesti nigahın,
Medheyleyen ahlakını Kurandır EFENDİM.

Mahşerde nebiler bile senden meded ister,
Rahmet, diyen alemlere Rahmandır EFENDİM.

Kıtmırinim Ey Şahı Rusül koğma kapından,
Asilere lutfun,yüce fermandır EFENDİM.

Aşkınla buhurdan gibi tütmekte bu kalbim.
Sensiz bana cennet bile hicrandır EFENDİM.

Doğ kalbime bir lahzacık Ey Nur-i dilara,
Nurun ki gönül derdime dermandır EFENDİM.

ULVİde senin bağrı yanık aşık-ı zarın,
Feryadı bütün ateş-i suzandır EFENDİM

Tam Ekran İzle

Ali Ulvi Kurucu

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

