Aldırma Bahar


Ağlama Canımın İçi

Aldırma bahar…

Yüreğin Kays’ ın yüreğinde atsa da çölün yakıcılığına aldırma…

Leyla gibi ol bekle, sabret, diren
Asla sevdiğini inkar etme!

Ağla güzel ağla…
En güzel sana yakışıyor hüzün
Ellerimde varlığında silinen yüreğim,
Leyla olup Kays’a gülümse,
Ağla bahar ağla
En güzel sevda sanadır ağla!

İki satırda anlatırdım yüreğimi
Gülleri çiğneyip gitmek zor geliyor
Alnından öpmüşlüğüm kalsın bahar,
İnadına saf, temiz ve inadına ağla.

Gönüllerin bakmaya kıyamadığı sen,
Gözü yaşlı nazarla büyümüş sevdalı
Ağla, hüzün en çok sana yakışıyor…

Kays söylüyor bunları
“Bekle” diyor “bekle beni”…

Benim diyemeyecek kadar kıskandığım, yağmur çisilerken gözlerine, ağladığım…
Gecelerim koyu karanlık da olsa, Rabbim yanımda eyler ya ruhunu/aydınlığını. Kıskanırım seni seven yanımı…
Varlığını sarsam da sımsıkı, aldanırım gözlerimi kapamaz ağlarım…

Leyla diyorlar… Kays diyorlar…
Oysa biz sevdalıyız.
Oysa biz sevdalıyız.
Oysa biz sevdalıyız!

Söz edemezler sana,
Bilirsin nem düşerse al yanağına,
Öfkesiyle sevdamın, umursamam dünyayı!

Sen varsın bahar,
Sen varsın bana tek, eş.

Ağla demesinler, ağlama
Sen ağlama ben ölmeyeyim…

Yüreğimden bir sen anlarsın,
Tükenme sevdam!
Vuslat dedim kavuşmaya,
Bekle beni bahar, bekle…

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

