Çatlamış Duvalar 4


S a ç ı l ı y o r u m . . .Git !

Başladığın herşey sensiz bitmek zorundaymış. Bugün yine bunu anladım. Seninle geçirmiş olduğumuz ne varsa beynimde tekrar ettim. Kavruldu sabahını ıslatmadan yüreğim. Hani söz verilmiş acılar üzerine kuracaktık yuvamızı? Mutluluk bize haramdı değil mi…
Sen kurban ettiğin kaç çocuk bıraktın bende biliyor musun? Hepsi de doğmayan bebeklerimiz yaşında! İçimde çocuk cesetlerini görmedin/gömmedin mi! Ama sen olmasan da birşey fark etmiyor. Her gece onların kefensiz yüreklerinden öpüyorum. Ve onlara sarılıyorum…
Çünkü t a ş ı y a m ı y o r u m

Ellerimi açtığımda savrulacak gibisin. Bu yüzden eşarbını cebime asmıyor bileğime sarıyorum. Sokaklar çürümüş sözlerle örseliyor bedenimi. Üzerinden geçtiğim bütün suçlar ıslak bir cehennem sunuyor sana. Ağlıyorum çünkü…

Özlemeyeceğinden eminim. Hasret kadar kokmadım gül! Ama emanetim var sana. Onu almadan göndermem seni. İçime cezası kesilmiş mahkümlar gibi bırakıp unuttuklarını da sen teslim al!

Bitti’ye dair ne varsa, s ı f ı r l ı y o r u m kendimden. Noktaların derdine keder olduk. En iyi anlam onlardan çıkıyor yangın zamanı. Hadi git kavrulalım ikimiz de. Sen çöle düşmesen de benim içimde can vereceksin!
Kaç benden. Korkmadan ilerle. Kalırsan intihar edeceğim bizi!
Çabuk git! Ezmeden sevgiye dair lanetlenmişliğini, def et beni kendinden. Gökyüzümü iptal et gözlerinde. İçine düşmekten kurtulayım!
Hadi son çağrım bu!
S a ç ı l ı r s a m toparlayamazsın…

13:31 29/08/2008

SEVDE YARDIMCI

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

