Hüzünlü ezgim benim


“Hüzünlü ezgim benim”

Dertlerin dilinden düşmediğin içinse hüzzamlıların sana yanıklığı, adı konulmamış tutkunluğumun yankısıdır gönlüne ayaz düşüren. Bir çok telaşesi vardı aşkın, sarsılmasında hayretli bilinmeyenler. Korkardım gökyüzünden. Korkardım ve ağlardım. Basitçe olabilse de boğazımdan delip geçmese acılarını anlatışım.

Doğmamış sözlere gebe olanı tekmelerken, karnını diktiriyordum ölüm-süz-lerin yâdına. Kimse cânıma kast edemezken, sürgün gözlerinin canımı harabeye çevirişini dinledim.

Duyduklarım keşke cân kaybı kadar olabilseydi de, ağıtlarına suskun kalsaydım…

En yetim yanımdan vurdun beni. Arsızlığına hayâ kaçmış kalpler gibi, öylesine ters-düz. Yâ-sinler ayrılık kokuyorsa, tövbesine riyâ kaçıran kul günahıyla yüzsüzdür kalbim…

Bilirsin, cehennemin aşkımda gözü olduğunu. Fedâ etsem de alacaklı bulduğunu. Şarkılarında inleyen tebessümler şahidin olmuştu hayra yorulan umutsuzluk cennetinde, kisra sütunlarını yıkan…

Duvağına çarşaf geçirilmiş musibetler adıma lâlliği tutuşturup, yahudi danslarına katıyorsa, alfabenin hükmünce utanma edebini sen gösterme. Dünya mü-minin zindanı ilan edildiyse, kâfir yanlarıma “muhammed” şifası sunacaklar. Karanlık hüzne ve ezgiye manâ kapısıysa, yak beni, yak kendini…

Ölümlerle geldim sana. Geldim ki, doğuma hazırla beni./Ölümlerle gel bana. Gel ki doğumu yaratsın Allah. Hangi günah sabrından yırtar perdesini? Yangın yeri, ömerin öfkesine de aşktı değil mi…

/öyleyse perdemiz hayra alâmet.. Secdeler olsun!/

22:54 01/12/2009

Sevde Yardımcı

2 thoughts on “Hüzünlü ezgim benim

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

