Babama..


I.
Çürük bir kalemin küflenmiş dili ne kadar kelâm eylerse, acizliğimin ekberliğiyle kapına deymeden gölgem, silerim kendimi.
 
Yorgun bir harfin adına düşemeyişi utangaçlığımın kaçıncı derecesidir bilemezsiniz. Hoyrat bir acının arefesinde gözyaşına düşebildiğim kadar içli ve sevdamı unuttuğum kadar vefasızım.
Gökten düşen rahmet sayısınca af dilemeye, ellerim kanatsız kesiliyor. Çaldığım bütün heyecanlar yalandı. İsimsiz mektuplarım sahibini bildiğinden yürümekten caydı. Sırtımı unutulmaya verdim.

II.
Hasretinin her damlasına bin ömrü’m olsa o da fedadır…
İkindi güneşinden yakılan bir ağıdın son uykusuna helallik aradı yaşlarım. Ruh yok! Beden soğuk! Haydi titresin yine kaşların. Omuzlarıma deymeye utansın saçlarım. Sırra düşsün yusufu düşündükçe kara yüzüm…
Kirli ellerimden çıkan son dua ol semaya. Ol ki, aşkını kurtarmama vesile olsun şu koskoca yürek yangınımda.
Sana erenler aşktan geldi.
Ben ellerimle teptim!…
Yanmayı hak eyler özüm… Çevirdikçe sen yüzünü, telaşa düşer buz kesilir yüzüm. Korkularım, karanlığın kabir azabından değildir. Cehennem ehlini tanırım! Ve dilsizliğim, kıyamete and içilmiş bir yeminin cezası!
Yetimliğimi kuşatan “Sana”, kirlenmiş aklımın ve şeytanın esiri olmuş ruhumun hâlini arz etmekten edep eyliyorum! Olmayan edebimle, son bir aşk darbesiyle “Sana” ölüyorum…

/Sevgili S.a.v.! Nuh tufanını bekliyorum!

14 Ekim 2008

KAN BAYRAMI

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

