HUVENE !


=)
huvene

 

Gönül kapımı ardından kapat da gir içeri…
Hayalden gerçeğe düşsün yüzüm
Ve ışıklar gözlerine deymekten kaçarken
Ben gözlerimi bağlayacağım…

Sessizlik hüküm sürerken bakışlarında
Hoyrat bir yalnızlığı katık et bana
Karanlığa mahrem gecelerde
Ben sözlerimi bağlayacağım

Elinden tuttuğun şekerci çocuk
Dünden kalma acılarla büyümüş
Direncin kalmadığı anda üzülme
O çocuğun yüreği yeter sana!..

Serseri mayınları bas yüreğine
Eserken giryanlar nefer ol bana
Vuslata dair bir söz sözlerken
Derinden söylenen yollar ser bana
Ertelenen bütün sonbaharlarda…

15:58 26-09-2008

HUVENE

baabakvay le le

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

