Dinle


Fon ile okumak için TIKLAYINIZ

Can

Haberini alamam,
Yaşlı gözlerini silemem,
Kapına bir gül bırakamam
Rüyalarına gelemem artık

Çarelerin yetmediği,
Sözlerin kilitlendiği
Ve benim gitmem gerektiği anda,
Bunları oku ve dinle beni

Anla ki başkasını sevemem
Gör ki yalnızlığıma dost olmuşumdur
Aslında yalnızlığım da unutmuştur beni
Sen oku ve dinle beni

Ne varsa hayâllerimde,
Şu sol yanımdaki sevginle,
Bıraktım dedim,
Sırtımda taşıyarak uçurumlara gittim

Derin bir iç çekiştir bazen
Yokluğum çıldırtmasın seni
Ölüm bile hoştur senden sonra
Aldırma bana
, çoktan gömüldü bu yara

Tabutum çelikten de olsa
Ölüm geldi bak cana
Bitmeyecek sevdalar gülüm
Ahir geldiği vakit son bulur ölüm

Sen beni düşün oku ve dinle
Yalnızlığın ıslak bir anda düştüğü zaman semte,
Unutma, sevdanı sar boynuna
Oku ve dinle beni

19/03/2007

SEVDE YARDIMCI

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

