Toplanın Gazozun İçine Giriyoruuuuuz


kids-2Size bu hiçbir yerde paylaşmadığım, hatırladıkça “ailece” gülmekten kırıldığım biraz rezillikle biraz kızgınlıkla en çok da delilikle yapılmış olan bir anının ilk adımını attıracağım şimdi…

Efendim sene bilmem kaç, fakat yaş bayağı küçük. Şöyle 5. sınıflar felan…
Bandırmada bir vapur havası yaşayalım dedi aile büyükleri. Tabi Bandırma’ya amcamlar, aileleri, biz, ohooo bayağı kalabalığız. Velet Yaş ortalamaları aynı. 😀
5/4/3/2/1…

13/12/11/12..

Efendim vapura akşam bineceğiz. Biletler alındı /Allah’a şükür gündüz binmedik /ahh
“Haydii kalkıyor kalkıyorr”
Biri ayaklarıma takılıyor çekiştiriyor, gelsene hadi…gidiyoruz! “Ne! Kim Ney Nerede”/SAÇMALIYORUM/
Hadii gidiyoruz diyor.. Peki gidelim hadi.

Yaş ortalaması aynı olan veletlerle vapurun en üst katındayız, denizi seyre dalacağız heyecanlıyıııız…
Hemen alt katımızda da tanımadığımız büyük amcalar var. Yaşları 40’tan başlıyor 55’e kadar uzuyor.
Efendim bizim veletlerden birisi eline gazoz almış sallana sallana geliyor. Hemen yanında onun yaşlarında ikizi pet bardakları taşıyor. Şimdi olay mahaline gidiyooooruz 😀

Ma’lum harekete geçtik. Bunlar gazoz içecekler 😀 Neyse tam doldurdular, bardak şaaak kaydı, aşağıdakilerin üstüne düştü .
Tık yok! Yağmur çisiliyor diye düşündüler herhalde Tabi canım bir bardaktan ne olur ki, biraz yağmur yağdı. Ama sadece onların üstüne. Bir sonraki olay olayın tansiyonunu biraz daha yükseltiyor, birbirlerine ikram çabasında olan ikizler yüzünden kola yere düşüyor hemen alıyorum ama adamların kafasına birazcık daha gazoz afedersiniz yağmur yağıyor…alsana alsana!
Aşağıdan sesler geliyor biraz kızmışcasına 😀
Neyse biraz sonraki olay daha da şeddeli. Eee yaramazlık bu! Bir dahaki sefere daha iyisi olmalı Verin bana ben doldurayım diyorum, hayır ben doldurucam diyorkeeeenemzik, gazozun açık ağzından bütün gazoz aşağıdakilerin üstüne dökülüyor…ahh

Üstüne üstlük biz gülmekten kırılıyoruz şişe de düşüyor kafalarına. Ailelerin yanına kaçacağız Adamlar kızmış besbelli. Büyük bir masumlukla kaçıyoruz olay mahalinden 😀 Biz birşey yapmadık.korkuyom Uslu çocuk olup oturuyoruz ailelerimizin yanına. Yalnız hatırladığım birşey var adamlardan birisinin kafası keldi. Islanma olasılığı ve sinir olasılığı daha çok yüksek yanihmmm!

Sonra ne mi oldu? Biz gizliden bakıyoruz adamların arkasından, oturdukları yerden kalkıp başka yere geçiyorlar. Tabi ağızları boş mu? HAAYIIIR Sanırım görevliye çatacaklardı.sinirli dayı

Neyse efendim böyle geçti 🙂 Yıllarla belki büyüdük ama o anım hala taptaze…

BU OLAY BENİM KALBİİİ HATIRALARIM ARASINDADIR. DEĞERLİDİR…

Zaman ayırıp da bu anıma ortak olduğunuz için Allah razı olsun  
 

2008  arşivimden
VesseLam

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

