Ey Sâd ve Sin!


 

cropped-basliksiz-1.jpg 

 Kaf dağının zirvesindeki Sâd! Yoluna düşenler, ılık mevsimin yerlileri. Ben gibi zemheriye doğmamış olanlar. Eteklerinin kıvrımına yorgunluk bırakanlar, seni arıyorlar Sâd!

Gölgeni bilinmezlikte yaşayan zemherinin iniltileri kitaplarıma, ‘yokluğuna dair’ damgalar basıyor. İmzamı attığım her karar, yüreğinin derin girdaplarına kapılmış iniyor Kaf dağının ardından. Adımı hedefleyen zehirli oklar, ayaklarının altındaki taşlara çarpıyor. Beni saklamaktan yorulmadı mı dilin…

Ey Sâd! Susuz bırak bilinmeyenimi. Yolcularının gönlü aç. Kâhinlerin ‘gelecek’ yalanlarına inanma. Tarihsiz gelişine cümbüş tutturdu âlem. ‘ak’ risalelerinde eksik bir harfin tarifsiz sıkıntılarıyla harbe girdi bilinmeyen yanlarımız. Kavganın şuursuz vaktinde Allah emrini indirdi. Sırtına yapışan karları eritmek için Sin’i gönderdi… 

Ey Sâd! Uçurumları cinayetin son şahidi zannetme. Eteklerine değmek isteyenlere duyurulan çığlık ‘sen’ değil, ‘ben’dim. Çığ altında kalanlara yardım gelecektir vaktinde…

Sözünü erteleme yarınlara. Güneş doğacağı sabahı unutmaz. Görevlerimiz kader defterimizde bir adım önde, gerisinde biz. Bir gecelik ömrüm kaldı. Bir nefeste sana kalsın. Yenilgilerimin boyu uzadıkça, kısalıyor hayat yaşım. Sana dayanmamak için değil, yorgunluğuna ağırlık katmamaktır niyetim…

Ey Sâd! Çırpınışlarımı kaybettim ben, acemi mutlulukların devresinde. Zincirleme aşklar tamlamasında kurallara uymayan kuşlardı. Ebabil soyuna düşman olanların ebrehe kanadı sürünmeyi hak etti. Alnındaki öfke savaşın son darbesi mi? Kınına ağır geliyor sözlerin! Kes o zaman aşka inanmayanların başını Ömer misali!..

Kambur el’ler yıkmaya niyetlenecek yuvamızı. Kaf dağına indir bizi. Darbenin ismi an’sızlık. Boynumu büktüm Sâd. Göklerin kuyularından çıkar utangaçlığımı. Komploların kan kardeşidir fitne. Kıskanılır rahmetin sevdâ yanı. İftiraya kurban gitmemeli gölgemiz dahi. Esirgeyen ve koruyanın adıyla O’na sığınalım Sâd! Hayr da O’ndan, şer de…

Sana ve sevdana selam olsun…

20:06 23/12/2008

 SEVDE YARDIMCI

bir-yudum-daha.jpg

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

