Söz Yankısı II


Söz Yankısı 2

 

 

Senin gözlerinden de yâr aktı mı be cân!
Aktı da yüreğin düştü mü bîcân?
Közlere düştüğün zaman
Üşüdüğün oldu mu seninde an be ân…
Düş/sene be;
D/üşüme!..

Gözlerim görmeyi bilmez
Rengini koyamadım
Yanılgıydı belki
Hataydı
O öylesineydi
Sonrası vardı uzundu…
Yaz-ma-sana…

Boşalttın heybemi
D/olamadım
Gömmüştüm yüreğimi en diplere
Kaz/ma/sana!..

Toprağın bağrından söktüklerim
Aşkımın cesediydi
Kokuşmuş onca kefensiz varken
Nurundan gözlerimi de aldı…
Haydi, sen de acıtsana aşk dedim!
Yüreğini satsana!
Hayatın adına
Son defa ölüme yaşasana…

Ölümlülere inat ölüme caka satsana
Aşk! Beni de bir kıyıya atsa ya!
Göğsüne sevdâyı bahar niyetine
Bahar’ı ölüm diye,
Taksana…

Sona ermiş düşlerimi çekiştirme
Sen gittiğinde yas tutmasını bilemedim
Yaşayan mı kaldı ardından yaşlanabilsin
Gömüldün ve ben de seninle öldüm…

Âh ölüm! Çeksene ellerini
Közlerimi depreştirme
Seni hiç canlı göremedim
Göstersene yüzünü
Benden başkasıyla deviştirme…

Aç peçeni susadığım…
Yumdum gözlerimi
Dua ediyorlar kapıda
Kokla güllerimi
Ve üzerine düş geleceğin…
Yarım düşmesin hayat bize
Aç peçeni susadığım,
İlk ve son defa öpeyim alnından…

Fatih Kaşçıoğlu

&

Sevde Yardımcı

Edeble gelen, lütufla gider.. | Ruhu nazarlı kıza bir şeyler bırak :)

